Jeg spiser masse posebernaise og det vil jeg nok fortsette med. Bruker fløte istedet for melk og det er så skjønt!! Man får jo bare unngå andre karbohydrater der man kan Jeg må ha noen enkle løsninger, merker jeg, ellers blir alt mas og jeg sprekker. Jeg er ikke så glad i matlagingen og synes mat jeg lager selv kan bli litt kjedelig i lengden. Ikke fordi jeg ikke lager god mat, men fordi jeg småsmaker mså mye at jeg er forsynt når det er klart Det er bedre å få servert mat enn å spise egenlaget, spesialt den hjemmelagde bernaisesausen. Kjempegod, men best borte Pepsi max går unna her og. Men det er nok ikke særlig sunt, merker jeg blir mer og mer opptatt av det. Også fordi jeg leser mye her inne, og ser jo at den brusen er ganske ekkel å tilføre kroppen. Tror det blir en gradvis nedtrapping der. Jeg går ned i vekt selv om jeg drikker den, så det går bra. For min del så handler det om å ha noe enkelt jeg synes er godt, som jeg blir glad av å kunne spise så jeg ikke blir lei av et for strengt regime. For da blir det sprekk...