Sv: Noen marsstartere her?
tror det viktigste er å ikke ha noen utskeielser i det hele tatt når man skal være i ketose. kommer man ut av ketose gang på gang, så blir det kanskje vanskeligere for hver gang å komme dit. kanskje vanlig lavkarbo er det beste da?
er selv inn og ut av ketose daglig.. skjønner ikke hvorfor stixen viser ketose på ettermiddagen, men ikke resten av døgnet..? men går ned ca 300 g daglig, og er fornøyd med det teller vel egentlig ikke KH så veldig nøye, men spiser 4 måltider pr dag, og tenker over at det jeg lager mat av ikke skal inneholde mye KH. Hadde tatt opp en kjøttdeig igår som måtte brukes idag. det endte opp med krydret kjøttdeig med fløte i, brokkoli og blomkål i en form med masse ost på toppen, og inn i stekovnen. ble godt, men hadde nok smakt bedre med potetmos ved siden av
spiser en del sukkerfri sjokolade (cavalier), men blir så innmari gåen i magen av den, så det er vel ikke lenge før jeg slutter med det ellers er det en del sjokolademousse til kvelds, og vafler til både frokost og lunsj. kunne sikkert vært strengere med meg selv å bare drukket vann siden det er det beste, og kanskje spist bare rent kjøtt og salat for å gå ned mest mulig på minst mulig tid, men man skal tross alt endre livsstil, og når det skal gå over mange uker er det bedre å lære nye måter å lage mat og tilberede den på, og det skal være såpass variert at man kan leve med det. (synes jeg ihvertfall)..

|