Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-11, 23:17   #26
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Sukkerfritt godis fra Sverige!

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Å herremin hatt!!!! Vann i munnen!!! Ja den har jeg smakt, å den er jo ganske god! Selv jeg som ikke er noe særlig glad i mørk sjokolade liker cavalier sjokoladene, spesielt den med banan!! Jummi! Skulle ønske at jeg ikke var så glad i det "søte liv". Men jeg er sel utdannet kokk, å har en forlovede som har fagbrev som både konditor og kokk, så det ligger litt i familien, uheldigvis Som jeg skriver ovenfor er det ikke det at vi er avhengig av sukker, det er bare at det er så forbanna koselig!!

Med vår utdannelse er det veldig naturlig å tenke en sammenheng mellom mat og kos, ettersom vi har vært på omtrent hver eneste restaurant i hele Norge....

Høres ut som om dere har en ekstra liten utfordring der ja. Den med banen og kakaonibs er altfor god, rett og slett. Jordbær er nammenamm. Huff, er ikke flink til å holde det til lørdagene bare heller jeg da.