Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-05, 15:11   #10
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Opprinnelig lagt inn av hede

min personlige mening,

det er ikke verdt å betale for når du kan få vel så god hjelp å støtte her. nå er ikke 229,- all verden, men kvaliteten på forumet (da jeg var innom å tittet) er lavere enn den du finner her. derfor anbefaler jeg det ikke.

jeg opplevde ikke at forumadministratoren var nok tilstede, slik at det kunne ta noe tid før man fikk svar. det virket dessuten som om forumet var i en oppstartsfase for det var ikke mange medlemmer (mai).

har du ketolyseboka og benytter deg av forumet her tror jeg nok at du får den infoen du trenger.

men... dette er ikke ett rent ketolysekurforum slik som ketolyse.no er, og det er nok fordeler med å være med der også. blandt annet at du er omgitt av kun 'dine egne'. det er en vurdering du må ta. og som sagt, 229,- er ikke allverden.

jeg var nysgjerrig på kuren og lavkarbo men jeg hadde ikke betalt for medlemsskap en gang til, og det er nå lenge siden jeg var innom (mai). jeg finner det jeg trenger og henter min motivasjon her.

ketolyseforumet kan nok ha tatt seg opp siden jeg var innom. bare så det er sagt.

hede

Hei
Siden betalingen for ketolyseforum er "once and for all", kan du jo selv stikke innom å se om ikke du synes det har blitt bedre. Trafikken er i hvert tilfelle større og ikke minst bredere enn her på dette ketolyseforum. Jeg sjekker alle svar og står inne for rådene deltakerne får når de har medisinsk og ernæringsmessig betydning ( mao oppskriftene skumleser jeg av og til ) det er altså en kvalitetssikring av innholdet på ketolyseforum på www.ketolyse.no

For øvrig er jeg imponert over kunnskapsnivået til en del av skribentene her på lavkarbo, men en del feil og ugunstige råd blir stående uimotsagt, men slik er jo dette åpne forum tilrettelagt.

Mange tror jeg har startet med nettsalg etc for å tjene penger, vel, på sikt må det gå rundt, et underskudd på 243.000 som for 2004 ønsker jeg ikke i 2005. Men nettbutikken og forum er laget for å kunne forsyne de som følger ketolysekuren med de produkter de trenger/ønsker.
Som enkelte kanskje husker, ble salget av soyaprotein startet på grunn av problemer med å skaffe soyaprotein rundt omkring i landet , ikke for å tjene masser med penger.

Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat