Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-05, 17:14   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av hallaise

Tusen takk..det var jo oppløftende
Ett spørsmål til i samme slengen: Man skal jo drikke mye væske, minst 2 liter pr dag (i hvertfall).
Jeg drikker mye farris og bon aqua - kan jeg regne med dette i mengden væske jeg drikker ?? De inneholder jo ikke sukker eller søtningsmidler, men det er jo en del kullsyre, har det noe å si ??

Atkins sier at kun vann (med evt. naturlig smakstilsening som sitron eller lime etc) teller med i den anbefalte væskemengden på 2.5 liter pr dag. Farris og Bon Aqua inneholder salter, mineraler og kullsyre og skal egentlig ikke regnes med nei. De er helt OK å drikke altså. Jeg vet mange som regner det med i de 2.5 literne og det funker for dem....men helt etter boka er det altså ikke