Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-11, 17:02   #16
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolysekur for 2. gang og kun ned 1.5 kg på 2 uker!? Noen som har et par gode rå

Jeg vil bare si at å gå fra ett opplegg på vektklubben som er magert, kalorifattig og med en god del karbs til ketolyse som er i motsatt ende og så gå ned 1,5 kg på 2 uker er ganske godt gjort. De fleste vil nok legge på seg når de forandrer slankekur fra ene til det andre. Iallefall så ekstreme ender av skalaen.
Må også si meg enig med Nellie, at du har urealistiske forventninger. Det store vekttapet kan forekomme, det er ingen tvil om, men det er for de menneskene som starter på kuren og ikke har gått ned noe før (det har jo du gjort på vektklubben) og som gjerne er veldig overvektig.
Men hvordan har du tenkt å leve etter slankekuren er også ett vesentlig spørsmål, endrer du livsstil eller ser du på lavkarbo/lavkalori kun som en slankekur?

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat