Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-11, 18:26   #28
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 64
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Diabetes type 1 og lavkarbo

Frøken Bianca.

Den der urinveisinfeksjonen høres IKKE noe festlig ut, - ei heller høyt blodsukker. men infeksjoner KAN jo gi det, vet du.

Da jeg hadde gått på ketolysekosthold i 3 - 4 måneder for godt og vel to år siden, begynte jeg plutselig å trenge mer hurtigvirkende, enda jeg ikke hadde endret kosthold. Da jeg spurte diabeteslegen min om hvorfor, sa hun at hun TRODDE det kom av for høye fettverdier i blodet. . . og anbefalte mindre fett. . .

Jeg gjorde som hun sa og havnet på karbokjøret igjen. Det skal jeg IKKE denne gangen. Dessuten tror jeg ikke helt det var det, Kanskje bare hormonelt. . . Gudene vet. Disse kroppene våre er ikke helt enkle, alltid . . .

Kristin_B er best

Sist redigert av Antoinette6 : 28-06-11 kl 22:32.
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat