Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-11, 20:59   #9
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Gul diare som ingen ende vil ta ... Løper og løper ...

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Må legge til at jeg også er veldig oppblåst, og at det liksom skvulper i magen min. Løper på do nå oftere enn tre ganger i timen, i kveld gjerne hvert 10 - 15 minutt, men så kan det gå litt lenger tid, før det er påan igjen.

har før jeg begynte på ketolyse hatt masse problemer med magen - smerter, forstoppelse og diare .

ja, jeg spiser, er ikke dårlig fysisk, og har ikke magesmerter . det bare renner utav meg.

Tok en imodium nå, for det går ikke an å løpe på do slik som dette. men den stopper det jo bare midlertidig.

Hvis jeg hopper av ketolysekuren, og spiser loff- ødelegger jeg ikke alt da? tar jo tid å komme i gang igjen?

Jeg vil tro at du har en matintolleranse av noe slag, matforgifting av noe slag eller noe annet skummelt.

Siden at det bare renner ut av deg, så tror jeg ikke du legger på deg om du spiser litt loff og banan altså, men vil du absolutt holde deg lavkarbo så kan du jo, selv om du er dårlig, prøve å bake deg jukseloff.

Personlig ser jeg ikke helt poenget om man er rååådårlig å absolutt skal holde seg til dietten sin, da jeg syns det er viktigere å bli frisk. Men det er jo opp til hver enkelt å avgjøre hva som er best for dem.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat