Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-11, 22:19   #24
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Ned i vekt med masse kalorier

STÅ PÅ NERTHUS !!!!

Opprinnelig lagt inn av tattoogl, her.

Etter mine beregninger så har du spist 46 g karbo den dagen. Har du gått ned alle kiloene uten å være i ketose? Hvor lenge har du brukt på å gå ned? (Nysgjerrig...)

Jeg gikk ned de første 30 kiloene på 4 mndr. 1 august - 1 desember. Så kom jula med 4 kg opp. Gikk ned de 4 kiloene + 3 til i løpet av januar/februar. Spiste hele tiden over 2000 kcal. Så fant jeg ut at jeg ville vente litt med de siste 6 -10 kiloene fordi huden er så slaskete (mitt kritiske blikk). Men syns det ble litt kjedelig å stå stille så ville prøve om jeg kunne gå ned litt til ved halvfaste ca. 1200 kcal.
Jeg gikk opp 1,8 kg.på ei uke.

Deretter gikk jeg over på det motsatte regime og spiste masse kcal. for å se hvilken virkning dette ville ha. Hittil har jeg altså gått ned de 1,8 kg. + 0,1 til. Merkelig at jeg har gått ned i det hele tatt om det stemmer at en blir feit av å spise for mye.............
Til i dag har jeg rett nok gått opp igjen 0,8 kg., men det står forklart hvorfor her over et sted.....

Jepp 46 kh. Tror nok jeg er i ketose...kjennes sånn ut i alle fall
Men skal kjøpe meg nye Ketosticks i morgen....

Opprinnelig lagt inn av manne, her.

Jeg sitter og planlegger måltider til evnt. start denne fredagen.

Spiser dere fetere eller mer? Eller en kombi av begge?

Jeg spiser både fetere og mer. Har økt nøtte/mandel-inntaket med 80 gram i alle fall...he,he,he 10 kjøtt/medister-kaker er i meste laget for noen hver, men de går da ned...fløten er lettest, den glir rett ned halsen, kunne ha drukket en kartong til, men det får da være grenser, selv for meg..

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat