Sv: Noen marsstartere her?
Opprinnelig lagt inn av Stressguri, her.
ville nok ha testet ja. men om man går på en smell av og til er det jo bare å nullstille seg og starte på nytt dagen etter er jo ikke alltid man kan forutse hva som dukker opp iløpet av en dag, og mat må man jo ha. tror også at hvis man tar en kjeks eller lignende, så har man liksom ødelagt ketosen, og har lettere for å skeie ut resten av dagen. tror det blir en stor utfordring å begynne å jobbe turnus nå etter permisjon, men må vel bare planlegge noen dager frem i tid, slik at jeg vet hva jeg skal ha med på jobb av mat
Takk for god tilbakemelding!
Det er vel bare, slik du sier, å nullstille meg og starte på nytt i morgen.. Det er selvfølgelig ingenting å gi opp vektnedgangen over Jeg håper bare testen kan gi meg et lite håp i kveld.. Vektoppgangen kan komme av dårlige planlegging av måltider i går, slik at jeg endte opp med å spise nattmat, og når man skal opp kun få timer senere, så er det ikke rart at kroppen ikke har rukket å fordøye det som lå i magen.
Og når det blir to dager med kluss i tillegg til mens, så kunne jeg vel ha forutsett det.. Men der er ingen annen diett som har gitt meg så gode resultater som ketolyse, så jeg gir ikke opp så lett!
Jeg tror jeg legger med tidligere i dag enn ellers, bare for å bli ferdig med denne dagen og begynne på nytt. Tror du det er for tidlig å teste nå? siden jeg spiste middag/kvelds for kun kort tid siden? tester med ketostix.
|