Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 00:59   #9
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hva med resten av familien?

Da jeg begynte, varte det ikke lenge før de andre synes min mat så utrolig spennende og attraktiv ut. Gubben og jeg kjører under 70 karber fast, men guttene i alderen 20-27 vil gjerne ha litt ris eller litt potet til middagen. Ene sønnen min er aktiv langdistanseløper og spiser grove brød på intervalldager og løpsdager, ellers går det i proteinbrødet.
Alle guttene spiser flere frukt til dagen, og alle sammen elsker baconomelett stekt i masse smør og salater som har oljedressinger. De koser seg med sauser og gryter som svømmer i rømme, fløte, ost, etc.
Alle sammen er enige i at de faktisk føler seg bedre på det kostholdet de nå har. Ingen har gått opp i vekt, men de har begynt å bygge noe mer muskler, noe de er strålende fornøyde med.
Gubben og jeg har jo tatt av, men vi følger LCHF hele tiden.