I min familie er det jeg som handler, jeg som lager mat og jeg som stort sett bestemmer hva vi skal ha å spise. Men jeg lager god LCHF mat og så lager jeg "normalt" tilbehør til de som jeg vet vil ha det. Slik som grov pasta, potet, ris etc... men det går mindre og mindre av det og mer og mer grønnsaker faktisk. Ser litt på det som en gradvis avvenning av raske karbohydrater Blir av og til 2 middager, men ikke ofte. Pannekaker lager jeg som regel etter min oppskrift og så får resten av fam. de gamle vanlige, men de blir rare i magen da, men det er ikke så ofte de spiser det, så de aksepterer at de blir litt uggne. Det som vi har blitt mer bevisste på her i huset er. Vist vi har vært på besøk og mann og barn ikke har klart å la være å spise de kaker som står på bordet som ikke er lavkarbo vennlige, ja da romler og buldrer det i magen. De får også et enormt suuuuug etter mer søtt, så de lærer kroppen sin å kjenne og hva som er bra for den Så lag vanlig mat som du vil/kan spise og bare lag tilbehør til barna og evt mannen Så blir alle fornøyde