Spiser jeg for lite?
Hei,
I dag (mandag) har jeg altså gått på kuren i 2 uker, og har mistet mer og mer matlyst. Jeg har lest boken og holder på med kuren sammen med 2 andre familiemedlemmer, så motivasjonen er på topp. Men av en eller annen merkelig grunn orker jeg bare ikke mat. Det er vel i grunn ikke så merkelig når jeg tenker på hvor mye fett jeg får i meg. Men enkelte dager spiser jeg så lite som 3 koteletter, uten å være sulten en gang. Da spiser jeg mest for å bare få i meg noe. Også drikker jeg jo masse, og tar vitaminer. Selv om jeg vet jeg burde spise 3-5 ganger daglig så er det ikke lett. Så må jeg nevne at jeg er så lei egg og fett som det går ann å få blitt Håper på ingen måte jeg dreper motivasjonen til andre som nettopp har begynt ved å si dette, men lurer fælt på om andre har det på denne måten etter så kort tid?
Samtidlig har det ingenting å si på vekta ser det ut til, jeg gikk ned 1,5kg den første uken, og skal veie meg senere på dagen, men regner med omtrent det samme. Men jeg sliter altså med å få spist så mange måltider som jeg skal. Jeg spiser heller 2 ganger, en middag og en dessert med litt mer kalorier i, enn mange måltider. Men har også merket at sukker-suget har gitt seg. Men mye krydder og fett smak gjør at jeg får litt lyst på noe søtt iblandt og da er det veldig godt med fløte, søtningsmiddel og en halv teskje syltetøy oppi. Funker fett Så ingen tvil, det er Masse godt og spise i denne kuren Det er bare det at fett begynner å gjøre meg kvalm. Jeg kan jo også nevne at jeg spiser en del soppstuing, med sjampingon på boks, litt løk og fløte/rømme, godt stekt i pannen. Det smaker alldeles nydelig, men det er vel mange her som har gjort allerede
Håper på svar, hilsen nyskjerrige meg 
|