Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 18:56   #6
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet

Opprinnelig lagt inn av Husmor27, her.

Psykomotorisk -regner med at det å går på psyken. Er det noe ala psykose, angst , depresjon eller ??
Da kan jeg i så fall anbefale voksen psykriatisk på Hønefoss Ligger rett ved siden av sykehuset

Hei,
Det behøver ikke være pykisk – det har mye med kontakten mellom hjernen og resten av kroppen – om du skjønner hva jeg mener, he, he…
Jeg fikk i alle fall beskjed om at det ikke noe i veien med psyken.

Jeg ble henvis dit fordi jeg har brukt mye energi på å ignorere smerte så det har gått utover sammarbeidet mellom hjernen og de smertefulle delene av kroppen. …og I og med skaldene så har jeg gått/stått feil over lengre tid og en psykomotorisk fysioterapeut kan være med å korrigere bl.a. kroppsholdninge.
Mer info her:
Hva er psykomotorisk fysioterapi?

Sist redigert av arnakristin : 30-03-11 kl 19:04. Årsak: Litt mer info+link...
arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat