Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 22:37   #49
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerfritt godis fra Sverige!

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Jeg mistenker at brødmat fortrenger annen mat, og spesielt fett. Kan være derfor det stopper opp. Det er av de ting jeg gleder meg til ved å være ferdig - for jeg går jo ikke opp av brød heller
Hadde store planer om å ikke spise sjokolade annet enn kanskje en liten bit på lørdagen, og det samme med pepsi. Veeeel. Ikke helt sånn det har blitt. Ikke helt fornøyd med at jeg drikker så mye brus, så planen er å kutte det ut, eller hvertfall kraftig ned, etterhvert. Må bare la noen faktorer utenfor min rekkevidde roe seg ned først. Drikker jeg bare sukkerfri brus nå er det en seier i seg selv, selv om det ikke er optimalt.

Syns du er drit flink jeg Var totalt avhengig av pepsi max før, kunne drikke et par liter om dagen. Om jeg ikke fikk maxen min når jeg sto opp fikk jeg dundrene hodepine, ble sur og grinete, å folk omtrent plasserte flaska i hånda på meg... Jeg drikker ikke mye brus nå, å drikker jeg brus, drikker jeg i hvertfall 4 ganger så mye vann for å skylle ut... Jeg tror ikke man skal ha som mål å "aldri skulle drikke brus igjen", som jeg sier litt lengre opp, livet er for kort til å kutte ut alt man er glad i, men ja, det er kjempe bra å redusere. Som for eksempel, jeg kutta røyken for snart 3 år siden, men jeg hadde som prinsipp at jeg aldri skulle si at jeg aldri skulle ta en røyk igjen. Når jeg en sjelden gang tar en fest røyker jeg, eller når jeg og gubben tar oss noen glass vin hjemme. Nå skal det sies at det blir jo ikke noe vin på meg på ketolyse, det har jeg holdt meg unna... Nå skal jeg i hvertfall holde på med ketolyse frem til høsten, så får vi håpe at jeg klarer meg igjennom sommeren uten den fantastiske vannmelonen! Å gud som jeg kommer til å savne reker, loff og champagne på varme sommer kvelder....