Tråd: Min babygugge
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-05, 13:27   #12
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Mum 4 2

Tusen takk igjen. Du svarte på det jeg lurte på. Jeg har til nå brukt sånn instant fra Holle. Får vel kjøpe Helios neste gang jeg er i Trondheim. Min lokale helsekost selger bare instant-typen, og jeg har ikke noe igjen etter storepoden.

Ga du en hel eggeplomme første gangen? Eller bare litt? Tror jeg prøver med bare litt jeg, siden storepoden var allergisk mot egg. Har skjønt det slik at det er eggehviten som allergi, men bedre å være litt forsiktig. Sikkert bare "overhysteri" av meg, men men, det er vel slik jeg er.

Skjønner godt at du er forsiktig når storepoden er allergisk. Men jeg kan ikke slutte å undre meg over hvorfor det er så lite gode proteinkilder vi kan gi babyene. Samtidig har jeg hørt at fett er viktigere for sånne små, så det er vel bare å pøse på med sunne oljer og avokado.

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat