Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-11, 10:05   #6
HelleV2
Juniormedlem

HelleV2 sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Danmark
HelleV2 er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye trener dere, hva trener dere og hvilken kostholdstil har dere?

Jeg er som du holdt med at ryge til nytår - tillykke til os .

Jeg startet på motion SAMTIDIG med kotolyskur og syntes det er HÅRDT. Startet løbeprogram (skift gå/løb) over 30 uger (kan løbe 36 min om 30 uger).

Løber på løbebånd 3 dage om ugen, går ½ time på løbebånd 2 andre dage om ugen, og slutter hver gang med crosstraining (ialt 5 gange om ugen). Er nu på 26 min. crosstraining, lægger 1 min. på, hver gang, vil op på 45 min.

Har haft en enkelt spinning time - men syntes jeg mangler noget energi til at spurte, så venter lige og prøver igen når konditionen er blevet bedre.

Men jeg er ikke tilfreds, har taget på 1,8 kg på de 4 uger - men håber det er muskler og øget blodvolume og vand .

Men jeg TROR på det det er en fordel på sigt - så når jeg har tabt mig er jeg i GOD form, og skal ikke slide med de sidste kilo (vægtøgning i forbindelse med motionsopstartet jo er sket nu).

Sidst gang jeg var på DDV kur - manglede jeg kun 3 kg - startede motion, men de ville ikke gi' sig, og til sidst tabte jeg modet - stoppede motion og tog 20 kg på igen .

Det skal ikke ske denne gang, så derfor jeg fortsætter med motion, selvom det måske er derfor jeg ikke taber mig.

HelleV2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nu Atkins. Svar med sitat