Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-11, 10:42   #9
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Kun for veldig overvektige?

Opprinnelig lagt inn av RaniE, her.

Takk for svar. Måker innpå egg, kylling, kokt skinke, gulost, rømme, creme freshe, reker, majones, salat, fetaost, brød/knekkebrød uten korn, laks, karbonader, krepsehaler, avocado, bacon, nøtter. Litt melk og soiaprotein enkelte dager. En pille med alt av mineraler og vitaminer når jeg husker det også. Synes dette går bra, så 83,4 tallet i dag. Trening på studio med spinning, styrke og pilates fungerer også fint, men her kan man jo velge innsatsen selv. Så da er spørsmålet om det går bra å fylle opp med spagetti og bløtkake et par dager før man skal på langtur med andre?

Hvorfor vil du fylle på med bløtkake og spaghetti?
Er dette kun en slankekur for deg, eller er det starten på en kostholdsendring? Jeg er redd du får deg en lei opplevelse om du går tilbake til å spise akkurat som du gjorde før når du er ferdigslanka.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat