Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-11, 11:32   #16
Ishwanvile
Juniormedlem

Medlem siden: May 2010
Ishwanvile er på en erverdig vei

Sv: Kostnad ved lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg trener 8-9 ganger i uka, minimum 3 timer og jeg drikker ikke proteinshake. Tull, du får nok protein gjennom kosten med mindre du veier 200 kg.

Det er jo hva man trives med, fungerer på og ikke minst har slags livsstil.
Jeg trenger proteinshaken for å fungere i en hverdag som tilsier at jeg trener på helsestudio 3-5 ganger i uka. Resten av ukedagene (inklusiv de dagene jeg er på treningsstudio) rir jeg, sykler, rulleskøyter, jogger, går turer i skogen, klatrer, jobber hardt med kroppen på et eller annet vis. Særdeles aktiv og over gjennomsnittet har jeg forstått at min hverdag er. Uten proteinshake så får jeg ikke i meg nok FORT nok etter trening/i mellom alt av tidspress. Så tull? Overhodet ikke i min hverdag. Dette er feilet og utprøvd mange ganger for min del, og konklusjonen er at dette fungerer!

Sitat:

Ligger du under 70 gram karbo pr dag - skal du ikke trenge å bekymre deg for fettinntaket (jfr Lutz)

Nei, det er ikke bare bare dette her. Er bare redd (derfor stresset) med å ende med å spise feil kombinasjon så alt blir en vanvittig sur grøt i stedenfor. Hehe. Da skal jeg se om jeg finner ut av hvordan jeg ligger i karbs i løpet av en dag/uke.

Ishwanvile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annet Svar med sitat