Hmm tror jeg skal prøve dette her ihvertfall en ukes tid og se hva som skjer. Må bare komme meg hjem fra reise først og få unna en fest i morgen. Veldig fint at dere legger ut eksempel på dagsmenyer, gjør det litt enklere for oss som ikke gidder å tenke selv Har vært oppimot 3000 kcal daglig før, men spiste ikke så mye fett da og da bevegde vekta seg hverken ene eller andre veien. På Skaldeman spiste jeg mye fett, men minimalt med kh og vekta gikk opp. De gangene jeg har gått ned i vekt har det vært ved høyere inntak av kh (25-50 g kh) og kalorikontroll, så kanskje høyere inntak av kh og fett er nøkkelen for nedgang?? Er jo i ketose opp itl 50 g kh uten problem. Prøve å ligge på 80% fett minimum kanskje - blir mye deilig fløte- og gorgonzolaost-saus av det gitt og brie mmmmmm Problemet er vel at jeg blir så mett at jeg ikke orker å trene og det går ikke. Er helt avhengig av å trene, ikke minst for det at ryggen skaper seg. Dessuten har vi treningskonkurranse på jobben og skulle du ha sett - jeg leder hele dritten (ehmmmm - skryte, skryte) og det har jeg tenkt å fortsette med bare for å stoppe kjeften på enkelte negative kjerringer