Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-11, 11:49   #8
Nupsida
Seniormedlem

Nupsida sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 32
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Fullstendig stopp i vekta! Kan noen se på kostholdet mitt?

Opprinnelig lagt inn av sonjaera, her.

Jeg begynte i januar og gikk ned 3 kilo ganske fort, men nå har det vært stopp i ca. en mnd.

Dette spiser jeg:

Frokost:

1 lavkarbobriks (oppskrift herfra) med smør, ost, skinke eller makrell i tomat. Litt agurk.
1-2 egg
Vann

Lunsj:

2-3 lavkarbobriks med ost, skinke, agurk. Bruker mye smøreost i lunsjen så da har jeg ikke smør på.
2 egg
Eller en omelett med ost, bacon eller skinke

Før jeg går fra jobb tar jeg meg gjerne en briks igjen med litt pålegg eller en rett i koppen med lite karber 3.35 gram pr. kopp.

Middag:
Kylling eller annet kjøtt (koteletter) med grønnsaker (blomkål/brokkoli) eller salat. Bruker gjerne litt rømme eller dressing. Spiser meg mett.

Kvelds:

1 briks med ost/skinke eller fisk av et slag. Eller litt tunfisk med majones, oliven, fetaost.

I tillegg til dette trener jeg styrke tre dager i uka. Da drikker jeg en proteindrikk rett etter trening.

Utskeielser:
Litt vin i helgene. En til to biter mørk sjoklade på en lørdag.

Hva gjør jeg galt? Hvorfor vil ikke vekta rikke seg NOE?? Er ganske frustrert her. Har vært så flink etter jul. Har lest masse om kosthold og trening. Trodde derfor jeg gjorde noe riktig denne gangen.

Hva er den koppen fornoe?

Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat