Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-11, 23:56   #49
jvsandem
Medlem

Medlem siden: Mar 2011
jvsandem er ny på veien

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Jaja, vet ikke helt hva jeg skal si jeg nå, men jeg så testen av campkilo på tv2 hjelper deg.

Tror kanskje denne saken er lagt død nå eller? hehe

Sorry, har ikke vært innom på en stund.

Men nei, saken er overhodet ikke lagt død. Deler av det som kom frem under det programmet er jo direkte feilinformasjon, spesielt den delen der denne "legen" fremsetter påstander om at urtene i pulveret kan forårsake leverskader. Dette finnes det overhodet ikke noen dokumentasjon på, og disse urtene er i mange land veldig vanlige i bruk uten at det er noen høyere forekomster av leverskader der enn i f. eks. Norge.

Jeg har nå gått ned 20 kilo. 3 uker på pulver, så 2 uker på lavkarbo for å stabilisere vekten, så 3 uker på pulver igjen, deretter tok jeg 1 uke med mat, og er nå på uke 2 på pulver igjen.

For meg funker dette helt fint, men jeg vet at jobben egentlig begynner nåt jeg skal over på mat igjen, da må den gamle livsstilen bort, og det vil være lavkarbo som gjelder. Skeier jeg ut vil vekta gå opp igjen, det vet jeg.

Men akkurat det gjelder vel faktisk for dere som kun har brukt lavkarbo for å gå ned. Begynner dere med "vanlig" mat med masse karber igjen så vil vel dere også rase oppover igjen, eller hva?

jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat