Tråd: 20 kg ned?
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-11, 00:05   #65
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: 20 kg ned?

Man skal, i følge ketolysekuren boka, ikke spise så mye grønnsaker, egentlig. Jeg spiser i grunn bare blomkål, brokkoli og avokado, bortsett fra den ene kvelden hvor vi har fylte og gratinerte paprika som inneholder purre, paprika og squash. Det høres mye mer ut enn hva det er, for selv føler ikke at jeg spiser grønnsaker i det hele tatt..

Du burde nok sette deg helt inn i hvordan ketolyse fungerer, og aller helst kjøpe/låne boka (Slank med ketolysekuren heter den). Der er det blandt annet en eksempel ukesmeny, som jeg begynte med den første uken, og med den gikk jeg ned. Da får man i såfall i gang rytmen man trenger for å få ketolyse til å fungere senere også, uten boka.
Jeg selv synes ketolyse var svært vanskelig å følge når jeg ikke hadde kunskapen fra boka og de oppskriftene for å sette meg i gang.
Ketolyse er i grunn en streng diett, om man vil at det skal fungere som vektnedgang og ikke for å stabilisere. Jeg under 15g karbo daglig for å i det hele tatt rikke meg nedover i vekt.

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat