Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-11, 00:16   #7
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Blir dårlig av å ikke spise karbo ... Hjelp!

Jeg tenker også at det kan være for lite fett i maten om man kutter karbene helt ned.
Egg og kanskje litt bacon høres ut for meg som noe jeg spiste før. Nå er det bacon og egg stekt i skikkelig smør, og jeg spiser vanligvis tre fire skogsbaconskiver til mine tre egg.
Salat eller egg til lunsj er ok om man samtidig får i seg noe fett og salaten bør inneholde proteinrik mat som reker eller kjøtt. En enkel salat uten salat vil iallefall ikke gi meg nok energi. Og et kokt egg er iallfall for lite for meg, det er slikt jeg kan ta som et mellommåltid hvis jeg blir småsulten.
Å bruke kylling, kjøtt eller fisk til middag er selvsagt flott, men det bør jo også ha følge av noe grøntfòr og fett. Kroppen trenger vitaminene fra grøntfòret og i tillegg er det fornuftig å legge inn noe bær og nøtter i menyen.
Jeg liker også å ta meg kveldsmat, men jeg skjønner at mange hopper over det.
Nå er jeg nybegynner med dette, så hvis dere proffer her inne mener jeg sier noe feil, så håper jeg dere korrigerer meg.