Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-11, 12:41   #3
Nurk
Medlem

Nurk sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Sørlandet
Nurk er ny på veien

Sv: Finn 3 feil! ... Evt 1 ... eller 5 ..?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Du sier du har mange svangerskapskilo og gå ned - lenge siden siste svangerskap?

Jeg synes du skal prøve og spise mer - OG drikke mer vann om du er tørst innimellom. Jeg har vel alltid opplevd at det "skjer" mer i kroppen min når jeg drikker mye vann sammenlignet med dager med mye mindre vann. Drikker du lettbrus/kaffe/annet vil du drikke mindre vann, prøv et par dager uten og fyll på med vann istedet for å se hva som skjer

Nå drikker jeg 4 liter hver dag da, men er fremdeles tørst... så vi er forskjellige

Ellers finner jeg ikke mange "feil" i den forstand Jeg forsøker nå massiv økning i matinntak for å se om det gjør noe med min vekt. Dag 5 nå - har gått opp noen få hundre gram, men jeg må vente ihvertfall til jeg har holdt på en uke med vurdering om jeg vil fortsette. Veldig vanskelig å få i seg nok kalorier for tiden hehe - men kroppen tror jeg liker det

Tusen takk for svar! Har fulgt nøye med på den eksperiment-tråden, ja - og er spent på utfallet der. Noen sier jo det kan være lurt å spise mer dersom man ikke går nok ned, andre sier man bør pøse på med fett...Jeg vet jommen ikke ut eller inn...
Jeg spiser forøvrig over 100 gr fett daglig, ligger på ca 120-150, og det er nokså mye tror jeg...

Vann ja, kan absolutt bli flinkere til å drikke mer. Skal gjøre som du sier, kutte lettbrus og heller bare holde meg til vann. Kanskje også måle hvor mye vann jeg får i meg.

Jeg NEKTER å legge om til annet kosthold igjen nå som jeg har kommet så inn i lavkarbo igjen...

Og ja, det er ett år siden, nøyaktig, lillegutt ble født. Har tatt av en del siden den gang (som du ser var jeg oppi 90 kg), men ikke nok....De kg gikk av ved amming og trilleturer..men nå legger jeg om kosten i tillegg...

Håper inderlig jeg ser noen effekt igjen snart. Skal spise litt mer jeg. Skal jo egentlig ha 2100 kalorier daglig, og ligger som sagt på ganske mye under, i tillegg til at jeg svir av noen hundre kalorier pga trening...hmm...må se litt på det der...Igjen,takk skal du ha og lykke til med ditt prosjekt!!