Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-11, 13:52   #64
otika
Medlem

otika sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned i vekt med masse kalorier

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Syns 1 uke er i knappeste laget for å kunne avgjøre for eller imot, derfor valgte jeg da også å gjøre dette eksperimentet til en treukers test.
Etter neste uke blir det spennende å se om vekten min reduserer seg ytterligere - om denne "feitekuren" har virket som en boost for kroppen til å la mer lagret fett forbrennes. Gleder meg

Det som forbløffer meg er at jeg fortsatt er i ketose med 46 kh inntatt hver eneste dag -og at jeg ikke går drastisk opp i vekt når jeg inntar så mange kalorier.
Nå skal det sies at jeg, med mine 1,80, er stor til å være kvinne, i tillegg er jeg ganske muskuløs.

Jeg er en liten kvinne på 1.60 og er vel det man kan kalle muskelfraværende Og når jeg kan dytte i meg nesten 3000 kcalorier og 250 gram fett OG gå ned i vekt,da blir jeg imponert Enig i at 1 uke er for lite,men jeg sa at hvis jeg gikk opp 5 kilo på den uka,ville jeg hoppe av,men fortsetter dette så skal jeg holde på til jeg har nådd vekten jeg vil ha,selv om det kan ta maaaange uker.

Det som er rart er at når jeg skal legge meg på kvelden (veier hver kveld også) så føler jeg meg så feit,kvapsete og tung og lurer noen sekunder på om jeg skal tørre å gå på vekta,og jeg blir like lang i trynet hver gang jeg ser tallene

Kvelden før jeg startet viste vekta 73.2,kvelden etter var den 72.2 og i går kveld 72.3 og så er 700 gram borte vekk,og dette kan vel ikke være vann,siden jeg har holdt på med lavkarbo i flere mnd ?

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat