Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-11, 15:31   #13
Vicmar
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2011
Vicmar er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor går jeg OPP i vekt igjen?

Så mange gode svar her!

Nurk: Det er nesten litt godt å høre at vi er flere i samme situasjon. Selv om jeg selvfølgelig heier på deg, og håper at det løsner snart. For oss begge! Det hadde vært supert å følge hverandre litt. Litt heiehjelp skader aldri!

Furine og Otika: Kanskje jeg må helt kutte ut brød/knekkebrød, ja. Første uka hadde jeg faktisk ikke det, for da hadde jeg ikke fått tak i proteinpulver og sånt. Da må jeg lete litt rundt for å finne tips til andre frokoster og lunsjer, altså. For jeg blir grådig lei av egg og bacon! Takk for tipset, det skal jeg prøve ei stund framover.

Og når det gjelder å være utålmodig, så kan jegh glatt innrømme at DET er jeg ja. Skal opereres før sommeren, håper jeg, så da haster det litt å få av de kiloene. Det hadde vært fint å ha samme vekt når jeg skal på konsultasjon om 2 uker som jeg hadde da jeg ble henvist, men det kan jeg jo se langt etter nå...

Før eller siden MÅ jeg vel snu, eller? For jeg føler meg i bra form og alt. Kjenner ikke sug etter sukker heller. Men savner kosen i helgen, så da lurer jeg på å bake en lavkarbokake, eller noe. Med masse fett og sukrin. Håper bare ikke det ødelegger, da. Ellers tenker jeg av baconsvor er greit for min del. KAN du egentlig legge på deg av fettinntaket?

Vicmar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg Svar med sitat