Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-11, 15:33   #77
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ned i vekt med masse kalorier

Wish me luck, I'm going in

Har tenkt til å prøve meg på dette jeg også, begynner i morgen og prøver i to uker frem til påske så sant ikke vekta beveger seg oppover.

Kommer til å fortsette trening som vanlig, men satser på å få i meg oppi mot 3000 kcal daglig og jeg skal ha i meg minimum 75% fett. Kommer til å ligge på et kh-inntak på 30-50 gram.

Har grubla litt på hvordan jeg skal gjøre dette for de gangene jeg har spist mye, har jeg havna litt lavt i fett%, har også en tendens til å spise fryktelig ensformig, men har heldigvis ikke lagt på meg. På Skaldeman 50+ lå jeg veldig høyt i fett (85%) og lavt i kh (ca 5-9 daglig) og la på meg både kilo og cm. Planen nå er å bruke SDS-måltidene (har nesten 3 ukers forbruk og jeg vil jo ikke kaste de) og spe på med smør, olivenolje og cocosa på passende plasser. Kommer også til å bruke jarlsberg/gräddost, fløte og mandelsmør for å få opp energi og fettinntak. Da spiser jeg variert, men kan enkelt få opp fett%, i tillegg trenger jeg ikke å tenke alt for mye på matlaging og det passer meg utmerket. Er spent på hvordan det kommer til å gå.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat