Sv: Ned i vekt med masse kalorier
Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.
Wish me luck, I'm going in 
Har tenkt til å prøve meg på dette jeg også, begynner i morgen og prøver i to uker frem til påske så sant ikke vekta beveger seg oppover.
Kommer til å fortsette trening som vanlig, men satser på å få i meg oppi mot 3000 kcal daglig og jeg skal ha i meg minimum 75% fett. Kommer til å ligge på et kh-inntak på 30-50 gram.
Har grubla litt på hvordan jeg skal gjøre dette for de gangene jeg har spist mye, har jeg havna litt lavt i fett%, har også en tendens til å spise fryktelig ensformig, men har heldigvis ikke lagt på meg. På Skaldeman 50+ lå jeg veldig høyt i fett (85%) og lavt i kh (ca 5-9 daglig) og la på meg både kilo og cm. Planen nå er å bruke SDS-måltidene (har nesten 3 ukers forbruk og jeg vil jo ikke kaste de) og spe på med smør, olivenolje og cocosa på passende plasser. Kommer også til å bruke jarlsberg/gräddost, fløte og mandelsmør for å få opp energi og fettinntak. Da spiser jeg variert, men kan enkelt få opp fett%, i tillegg trenger jeg ikke å tenke alt for mye på matlaging og det passer meg utmerket. Er spent på hvordan det kommer til å gå.

Lykke til jeg har mista 4 cm rundt livet og det merkes på buksene 

Otiki

|