Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-11, 08:16   #4
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: På tia å melde meg inn her

Hei,

Jeg er 16 uker på vei og spiser lavkarbo på 3 minutter omtrent. Sambo spiser kasein og glutefritt i tillegg, i tillegg til andre ting han ikke tåler.

Jeg har brukt den ekstra karbo-kvoten til å kose meg uten å ha dårlig samvittighet, litt frukt på jobben, melk i kaffen på kafe, si ja til dessert i selskap. Har tildels familie på lavkarbo-kjøret, så det går greit. Og det kjennes veldig greit å slappe av litt, jeg har jo med meg en super-vanskelig mann, for tiden med niste, og et barn som spiser alt som blir servert.

Virker som det går bra også, kokken på jobben har kommentert at jeg var feitere forrige gang . Charming, men synes det selv også, og han er kompis så det må gå gå greit.

Har ikke vekt hjemme så starter i blinde, har lagt på meg kanskje 4 kilo eller deromkring.

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat