Sv: Ned i vekt med masse kalorier
Opprinnelig lagt inn av LIBBA, her.
Det finner du ut av.
Et halv glass brus var jo ikke mye da. Synes du er tøff som tør dette 
..............Vekta mi stagnerer når jeg trener, men det er nok veldig individuelt ( leste en plass at det kunne ta 6 uker med trening før kroppen begynte å slippe kilo ??) 
Spent på hvordan det går videre i prosjektet 
Det må være treningen for forrige kvelden var vekta 71.9 og jeg gikk ned 200 gr til dagen etter, i går kveld var vekta også 71.9 men da hadde vekta plutselig gått opp 600 gr over natta.
Kan ikke være brusen for den smakte dritt *ler*
Vi ikke prøve så mye fett og kalorier i 6 uker og trene samtidig,for jeg vil finne ut om dette funker som jeg trur og håper,da tar jeg heller treningsfri 1-2 uker ,men nå skal jeg egentlig ikke trene før tirsdag,så hvis vekta har gått ned til da så kan jeg se på onsdagsmorran om den har økt igjen.
Jeg har ikke noe å tape etter snart 3 mnd med stillstand på vekta og jeg har jo gått ned fra 80 kg til 71-72,og veit jeg takler en vektøkning uten store psykiske problemer hehehe....Prøvde jo lavkalori/lavkarbo uten hell,så funker ikke dette må jeg prøve noe midt i mellom senere. Men som sagt jeg har litt trua på dette ,takk for klemmen og klem tilbake

Otiki

|