Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-11, 12:34   #89
otika
Medlem

otika sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned i vekt med masse kalorier

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Da tror jeg det blir siste dagen og dom i morgen for min del...jeg har gått opp noe på en uke...

mandag:
morgenvekt: 91.5
kveldsvekt: 93.0

tirsdag:
morgenvekt: 91.9
kveldsvekt: 93.0

onsdag:
morgenvekt: 92.0
kveldsvekt: 93.3

torsdag:
morgenvekt: 92.5
kveldsvekt: 93.3

fredag:
kveldsvekt: 93.2 (her kom håpet *ler*)

lørdag:
kveldsvekt: 93.7

søndag:
morgenvekt: 92.7...

Jeg skal prøve og spise mine 3000 i dag også. I morgen blir det kutt i colalight (drikker bare et lite glass kanskje hver dag), og reduksjon til det jeg vet er basalforbrenningen min, nemlig 2300 kal. En ukes test med det - og hvis det da ikke hjelper - må jeg nesten gå ned på 12-1300 kal som jeg vet jeg har gått ned på før... kommer til å spise purrfect fordeling av næringsstoffer for det - bare for å se hva som skjer rett og slett... Har 7 uker igjen til syden så her må jeg bare jobbe på gitt!

Det kan være flere punkt her som påvirker, bla at med så mye mat så har jeg måttet fordelt maten fra så tidlig som mulig til så sent som mulig. På spisdegslank spiste jeg siste måltid i 18-tiden... Så når jeg nå reduserer fra og med mandag, blir det og spise siste måltid som middag når sambo kommer hjem fra jobb og ingen cola light. (blir rett og slett dårlig magen av lettbrus over litt tid...)

Synd at du ikke har gått ned noe Men drakk du mye fløte ? jeg lurer på om den og cola kan være synderen,men skal prøve noen dager til med fløten for å se Krysser fingrene for at du når vekten du vil ha før ferien

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat