Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-11, 14:33   #28
aktivjente
Medlem

aktivjente sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mye trener dere, hva trener dere og hvilken kostholdstil har dere?

Alle som er nye på SATS kan be om veiledning. Be en som jobber der om hjelp til å sette sammen et styrketreningsprogram for deg.

Ellers vil jeg absolutt anbefale å gå på body pump. Der får du masse god styrketrening OG det er sosialt I tillegg "piskes" du gjennom et helt program. (noe jeg trenger - blir ellers fort lat ute i styrkerommet). Dersom slike gruppetimer er tingen for deg, er det ingen treningssentre som tilbyr så stor variasjon som SATS. Start forsiktig med de letteste timene (Zumba, høy puls, sykkel 45 o.l.) først, så slipper du gangsperre og bakoversveis

Når man er litt mer trent (kan jo hende du er det) er power step, core puls, energy, nike for runners, sykkel movie, sykkel interval m.m. flotte timer å kose seg med

Men husk; det er dyrt å være støttemedlem i SATS - jo mer du trener dess mer har du igjen for pengene.

Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat