Tråd: Grønt pulver
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-11, 16:47   #91
Beurre
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2010
Beurre er ny på veien

Sv: Grønt pulver

Jeg hadde tenkt å kjøpe Best of Greens på iHerb, men siden det har vært utsolgt i en evighet, ble jeg utålmodig og bestilte chlorella, spirulina og kamutgress/hvetegress hver for seg. Har ikke tenkt å starte med pulveret en morgen før jobb, og chlorella skal uansett utsettes til en helg jeg vet at jeg skal være hjemme. Men er det ”trygt” å begynne med halv dose spirulina og kamutgress en vanlig ettermiddag, tror dere? Eventuelt bare én av dem? Eller risikerer jeg å bli så dårlig i magen at jeg må holde meg hjemme dagen etter? Har nok litt ømfintlig mage sånn generelt.

Skjønner at dette er individuelt og at ingen kan gi meg noen garantier, men kjekt å få høre andres erfaringer. Har lest tråden og ser at Photobscura fikk en tøff start, men det var kanskje med full dose (og vin samtidig)?

Typiske giftstoffer hos meg er nok alkohol (noen helger) og kunstig søtning. Ikke helt ville mengder, da

Mamma lurte forresten på om ”grønt pulver” var oppkalt etter Hulken siden han er grønn og sterk. Øh, jeg tror selve pulveret er grønt…? Søte mammaen min

Beurre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberal lavkarbo Svar med sitat