Tråd: Grønt pulver
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-11, 18:19   #98
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Grønt pulver

Opprinnelig lagt inn av Beurre, her.

Ok - takk for svar!

Takk for info - det var jeg ikke klar over. Men har aldri fått påvist noen stoffskifteproblemer.

Jeg har ikke fått påvist stoffskifteavik, men jeg har flere ganger fått påvist antinukleære antistoffer som kan gi mistanke om autoimmun sykdom. Ikke spør... Jeg vet ikke hva det betyr. Jeg er bare blitt fortalt det. Jeg håper at det ikke er noe ille.. MEN jeg er blitt fortalt at kanskje grønt pulver ikke er bra sånn sett.. Halsen min er tykk nå.. Megatykk. Men jeg skal jo til ørenesehals på tirsdag så da får jo legedamen der se halsen min slik den er når jeg spiser det jeg spiser..