Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-11, 19:01   #82
Snorkfroken76
Medlem

Snorkfroken76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

heisann :-)
Jeg vet ikke helt hvor jeg hører hjemme .
Jeg begynte med Ketolysekuren, gikk ned nesten 4 kg de første par ukene, men så har det stått stile flere uker. Så da tenkte jeg at jeg kanskje burde gå over på litt mer Skaldeman, mindre grønnsaker, mindre fløte, rømme osv, mer fett og protein. Burde vel da gått 50+ for jeg har vel omtrent det som skal av - men den dietten er såååå streng. Så jeg vet ikke om jeg klarer det i praksis.
Skal kjøpe GI boka, må bare få fatt i den.
Skriver inn på Diett.no hva jeg spiser, og regner nå ut prosenter og mengde, det er veldig greit å få hjelp til det.

Ligger nå på 113 kg, og skal helst ned til 60 kg - men jeg tror jeg blir lykkelig om jeg havner på 80 også. Det er trossalt noen størrelser ned i klær !

80 kilo skal bli deilig ja! Jeg er ingen petit jente så tror ikke jeg kommer til å se 60 noen gang, men kommer jeg under 80 er det fantastisk! Under 83 er jeg "bare" overvektig (ikke ekstremt overvektig som nå) , så det er mitt viktigste mål Prøv deg fram, det er lurt! Jeg trives med å ligge på fettprosent på 75, karbo på 2-3% og resten protein. Jeg unner meg en atkinsbar og pisket krem med kakao innimellom, og ellers spiser jeg maten skaldeman anbefaler. Masse godt å lage!
Lykke til!

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat