Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 09:37   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Paranøtter og avocado

Jeg vil ikke tro at det skulle være noe problem i seg selv, men ettersom du har egenkomponert som kostholdsfilosofi så er det litt vanskelig for meg å vite hvordan du spiser ellers. På ketogent kosthold er det lite mening i mellommåltider, da man spiser få og næringstette måltider som holder en mett lenge, mens på et mer Lindberg-retta kosthold er det helt kosher.

Men du må være forsiktig med paranøttene, ti tolv stykk hver dag er kanksje i grenseland til litt mye, å spise mye paranøtter over tid kan faktisk føre til selenforiftning, og vi får i oss en del selen i kostholdet fra før, med animalske råvarer. Jeg vet ikke hvor mye som skal til, men jeg vet at det er anbefalt å spise 3-4 paranøtter om dagen som et alternativ til selen-tilskudd.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat