Opprinnelig lagt inn av mofe
Stakkars Nille som har vært i ketose i flere år.. hun er HELT viljeløs og likegyldig, hun!! 
Jah !! Med fare for å virke fanatisk (igjen): Ikke skjønner jeg hvordan jeg har klart å gå en runde golf (18 hull) på 3.5 timer i dag, trent Winsor Pilates Accelerated Body Sculpting i 50 min + 25 min Winsor Pilates Upper Body Workout MED vekter, - og fremdeles klare å sitte her å svare på spørsmål og skrive til dere her..... Jeg burde jo vært under torva for lenge siden !!
Skulle ønske alle kunne fått Mat & Helse på døra i dag, og lese de fine artiklene fra KAM-konferansen (fremtidens medisin) side 20-21 - om lavkarbo bl.a., den flotte artikkelen om fett og lavkarbo på side 40-43.
Dessverre er det slik at mange ikke følger med nyere forskning og hva som skjer rundt omkring i verden. Da tor man jo på det man engang har lært. Og har man ikke prøvd noe annet....... trist men leitt, sier jeg. Det er jo deres tap. Alle må gjøre det som passer best for dem.