Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 17:30   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Penicillinparty??

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

CRP på 70 er faktisk ganske høyt - normalverdien er jo 0-15... jeg har kronisk betennelse i kroppen - sannsynligvis pga chronsen og ligger alltid på 25.

Det betyr jo at du har en infeksjon i kroppen - nemlig en bakteriell. CRP er mer en markør for bakteriell infeksjon enn virus - som influensa er

Skulle akkurat til å si det samme.

Da jeg hadde vondt i øret mitt for litt siden tok de crp'en på meg. Jeg fikk beskjed om at hvis crp var UNDER 50 var det hip som hap for at det var virus/bakterie, og siden penicillin ikke virker på virus så kan man risikere unødvendig medisinering. Er den OVER 50 er det mest sannsynlig bakterie og da kan man bli tilbudt penicillin.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat