Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 18:12   #20
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Penicillinparty?

Hvis leger nå om dagen er kritiske så ser jeg hvertfall at MIN lege er ukritisk når han deler ut Sånt er kjekt å vite

Grunnen til at jeg mener at disse to tilfellene var eksempler på ukritisk utdeling er at vi begge hadde vært syke med INFLUENSA, uten noen som helst andre betennelser, vondter osv og at begge var på god vei til å bli friske. Hadde vi slitt med ditt og datt som vonde, hovne mandler, lungebetennelser, øreverk, bihuler og lignende ting som hvertfall jeg har opplevd kan følge med influensa, hadde jeg forstått det, men det gjorde vi altså ikke og innen få dager var begge friske.

Vi var begge to inne for å få sykemelding (på etterskudd) og ikke fordi at vi følte oss ille syke, så han visste veldig godt at vi var på bedringens vei.

Som sykepleier, hvis jeg en gang i tiden blir det,må jeg nok blåse i MINE meninger og gjøre det som er riktig jeg tar ikke paracet engang.

__________________

Sist redigert av nellie : 04-04-11 kl 18:18.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat