Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 18:34   #11
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Negative drittkjerringer.....

Opprinnelig lagt inn av Frøkengiraldriopp, her.

Kan du ikke bare invitere hun du tror det er, og gjerne et par andre også, med på joggetur? Gjør det på en hyggelig måte, si at siden dere har denne konkurransen, at det det hadde vært moro å trene sammen ... Utrolig teit gjort, jeg hadde reagert akkurat som deg, og kjenner at jeg blir såra på dine vegne. Håper du får satt skapet på plass .. klem ..

Forresten syns jeg du er kjempeflink .. STÅ PÅ!!!!

Jeg har faktisk gjort det flere ganger, både til de som ikke tror jeg trener mye og andre som bare trenger et spark bak, men de vrir seg unna. Kunne godt tenkt meg å fått de med bare for å vise de at jeg faktisk kan trene. Men jeg vet hva jeg gjør og hva jeg står for så får de der negative, røykehysene bare ha det så godt. Har tenkt å prøve å finne ut hvem som har gjort det for jeg vil prøve å forhindre at slikt skjer igjen. Ikke minst med tanke på at neste gang kan det ramme noen som ikke har rygg til å bære det.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat