Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 19:15   #103
Julie
Seniormedlem

Julie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 30
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Ned i vekt med masse kalorier

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Nå sitter jeg og trøkker i trynet for å få i meg hele dagsrasjonen av feit, deilig mat. Akkurat i dag passa det med masse mat for jeg trengte å trøste meg litt. Har hatt en pause mens jeg har skrevet innlegg, men nå skal jeg ha en liten ostesnacks som skal skylles ned med en latte med cocosa.

Heldig du ja, føler at jeg har spist ENORME mengder mat i dag, men selv nå ligger jeg "bare" på litt over 2000 kalorier... og da har jeg ikke engang rørt den SVÆRE bollen med sjokoladepudding som står i kjøleskapet - som også er tatt med i kaloriutregninga!

Nei, må nok prøve å få i meg et par skjeer MCT-olje i løpet av kvelden... kanskje blande det inn i puddingen? Må liksom finne andre fettkilder, da jeg prøver å unngå fløte fordi jeg mistenker at det er en partystopper... Om jeg hadde kunne spist det hadde det vært kjempelett å komme opp i 3000 kalorier - drikker lett en kartong fløte, liksom!

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat