Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 19:58   #25
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Penicillinparty??

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Hæ? Jentungen tok mandlene i 2002 og jeg tok dem i 2004, ingen av oss tok noe som helst i forkant - om jeg forstår deg riktig? Vi hadde enorme mandler begge to og gjentatte halsbetennelser, den ene avløste den andre bokstavelig talt. I tillegg hadde jeg slitt med ekle verkepropper i mandlene i noen år og kvalifiserte dermed til å få fjernet dem også av den grunn, ifølge legen min.

Det har blitt veldig strengt i det siste Jeg skulle egentlig fjerne mandlene for seks år siden og da var det ikke noe som helst om og men. Hadde vært forkjølt endel ganger i løpet av ett år, dro til legen en gang og da var det rett før jeg ble satt opp på venteliste. Men så ble jeg ikke mer forkjølt, så da gjorde jeg ikke noe mer med det.

Har hørt litt forskjellig om hvordan det er blitt nå. Noen sier man må være sykemeldt 3 ganger på grunn av mandlene for å bli satt på venteliste, også var det en eller annen som hadde hørt med legen sin her om dagen, og han hadde sagt at man måtte være såpass dårlig at man får penicillin 4 ganger, før man kan bli satt på venteliste.

Kan hende det er annerledes med barn.

Også finnes det sikkert unntak her også, men da skal det nok spesielle omstendigheter til.