Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 23:11   #27
Pipje
Juniormedlem
 
Pipje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 31
Pipje er på en erverdig vei

Sv: Aprilskravletråden 30+

Jeg er så glad! Nå er jeg over halvveis på veien mot mitt endelige mål, og det føles bare så utrolig godt. Det har tatt meg et år å komme dit jeg er nå, men jeg har lært så uendelig mye om meg selv. Dette er ikke bare en kamp mot kiloene, men jeg skal bygge opp en god selvfølelse på veien også.

Jeg har lært at for at dette skal fungere for meg så må jeg gi meg selv tillatelse til å skeie ut innimellom. Men det som er så deilig er at motivasjonen for å holde meg til lavkarbo og aktiv trening er større enn noensinne! Jeg har blitt helt avhengig av fysisk aktivitet hver dag, og dagens treningsøkt er faktisk blitt noe jeg ser fram til hver dag! Det hadde jeg aldri trodd om meg selv.

Selvfølgelig merker jeg det godt på kroppen at jeg har gått ned mange kilo, og jeg får nå stadig vekk kommentarer fra nære rundt meg om det. Og det føles veldig bra! Men det beste av alt er faktisk at jeg har lært å like meg selv akkurat som jeg er. Jeg skal ned flere kilo til, men jeg er allerede fornøyd med meg selv. Nå ser jeg på videre vekttap som helsegevinst, og det er faktisk utrolig motiverende. Og ikke minst er det godt å bli litt flottere i figuren i samme slengen!

Det føles så godt at jeg etter 22 år endelig elsker meg selv, for den jeg faktisk er!

Ojojoj, skikkelig utblåsning på en sen mandagskveld, haha!

__________________


Pipje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat