Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-11, 00:54   #38
Fluke83
Medlem

Fluke83 sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Røyken
Alder: 42
Fluke83 er på en erverdig vei

Sv: Penicillinparty?

Personlig har jeg aldri fått i meg en eneste penicillinpille, i og med at jeg er sistemann i en flokk på 3 og både mor og begge eldre søsken har reagert dårlig på penicillin.

Har dog hatt en del runder med en type antibiotika som heter Ery-Max, siden jeg hadde 2-3 halsbetennelser/streptokokkinfeksjoner hver vinter siden jeg var omtrent 10 til jeg fikk tatt mandlene når jeg var omtrent 20.

Jeg ble henvist til operasjon siden en halsbetennelse utviklet seg til en gedigen halsbyll som legevakta sendte meg videre til sykehuset for å få tatt hull på, det er noe av det JÆVLIGSTE som jeg med nåleskrekk har vært med på..!!

Skulle egentlig fjerne mandlene med laser, men siden det var avhengig av at de fikk satt "likegladsprøyte" først så gikk det ikke, etter omtrent enda et år fikk jeg "grini" meg til å få vanlig operasjon, under den betingelse at jeg ble lagt i narkose med gass, ikke sprøyte.

Hadde en litt vond uke i ettertid, men etter operasjonen har jeg ikke hatt en eneste halsbetennelse, og jeg pleide å ligge helt utslått opptil 3 ganger hver vinter..

Kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg ikke fikk tilbud om å fjerne mandlene før..

Fluke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent LCHF, stort sett ;) Svar med sitat