Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-11, 08:51   #40
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Negative drittkjerringer …

Opprinnelig lagt inn av teddemann, her.

la disse kjerringene som ikke har et liv bare holde på til de blir lei...vær deg selv og noter ned poenga dine som vanlig ,og ja kanskje prøv på pur faen å få enda flere poeng og så blir de vel lei til slutt..
vankelig å få endra innbarka sure kjerringer i midlivskrise sine standpunkter så om du lager et senario av dette har de jo noe nytt å legge til sine alllerede forutbestemte og innbarka teorier om deg.
stå på og lykke til

Tro du meg jeg var så irritert i går at jeg la ut på en joggetur for å få bukt med irritasjonen. hadde egentlig tenkt å ha treningsfritt i går, så jeg er ganske sår i leggene i dag Får jo poeng for det og det var utenom planen, så bonus til meg Er ofte sånn jeg reagerer, jeg biter tennene sammen og tenker at jeg skal f*en meg vise de, også står jeg på ekstra.

Jeg har ikke tenkt å lage et scenario av dette, men kommer kanskje til å komme med en rolig, avbalansert kommentar ved en passende anledning, for sånt er faktisk mobbing. Tenker jeg tar en Siv jensen jeg, der jeg legger stemmen dypt, dypt ned også ser jeg dramatisk ut under øyenvippene og kommer med en kommentar. Skal ikke si at jeg er sjokkert altså

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat