Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-11, 12:18   #32
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: God morgen Norge

Opprinnelig lagt inn av Frøken Scott, her.

Ja, den fettredselen sitter nok hardt - jeg husker sjøl hvordan jeg frika ut, sikker på at jeg skulle daue når som helst. Middag....og vips, der kommer hjerteinfarktet, lissom

Det er jo ikke så rart....hjernevaska som vi har blitt gjennom åra. Svigermor er overbevist om at jeg ikke lever året ut

Jeg må innrømme at jeg blir mer irritert av han som til stadighet skal trekke frem alt fettet og risiko for hjerteinfarkt etc, enn det jeg blir på Vårs forsøk på å harselere med fanatikerene!
Hva folk sitter igjen med, vil være ordene fett og hjerteinfarkt! Hjernen vil ikke høre ordet IKKE, det er derfor vi alltid skal bruke positive affirmasjoner om vi skal overbevise oss selv eller andre om noe!