Hvor ofte er det vanlig å gå til legen?
Hei.
Føler meg litt dum nå, men spør likevel 
Jeg lurer rett og slett på hvor ofte det er vanlig å gå til legen dersom man ikke er syk, har vært syk, eller har noen andre grunner for det (f.eks. graviditet )? Eller om det er vanlig i det hele tatt?
Jeg er nå 24 år, og nesten aldri vært hos legen bortsett fra sånne rutinesjekker da jeg var liten. Det er kun en gang jeg har måttet oppsøke legekontoret, og det var bare pga et stort sår på kneet etter en fotballkamp.
Og når jeg skulle få p-piller første gangen målte de blodtrykket mitt på helsestasjonen.
Jeg er, og har stort sett alltid frisk som en fisk *bank i bordet*, bortsett fra litt sår hals en veldig sjelden gang innimellom. Har aldri hatt behov for pencillinkur engang, så det har aldri vært noen direkte grunn til å oppsøke lege. Familien min og samboeren min sier at de ikke skjønner hvordan det går ann å ha så sterkt immunforsvar :P hehe...
Føler dette blei et veldig flåsete innlegg er ikke meningen å skryte av at jeg er så frisk og blablabla...men føler at dette er et forum man kan spørre om alt uten at janteloven styrer, så jeg tar sjansen på og poste det likevel
Er rett og slett nysgjerrig på hvor vanlig det er å gå til legen uten noen opplagt grunn til det. Jeg tenker at det kan jo være lurt å ta noen blodprøver for å undersøke, men jeg regner jo også med at kroppen hadde sagt ifra hvis det hadde vært noe 
|