Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-11, 00:08   #12
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Hvor ofte er det vanlig å gå til legen?

Det er snakk om minipiller, og jeg har vært å testet meg for alt mulig for ikke sånn aaaalt for lenge siden, som en oppfølging etter fødselen for min egen del (ikke 6 ukers kontrollen, det er nemlig 1,5 år siden fødselen)
Jeg begynte å rase opp i vekt helt uten grunn og ingenting hjalp og jeg begynte å sove døgnet rundt, så jeg ville sjekke stoffskiftet. I samme slengen sjekket han alle organer, blodtrykk, kolestrol og masse masse annet. Ingenting å kommentere, alt var fint. Så når legen min vet jeg er frisk, og jeg tåler den pillen, som jeg da hadde gått på siden fødselen, så ser jeg ingen grunn til å måtte inn å snakke med han hver 3. måned pga dette.

Selvsagt, hadde det vært snakk om tunge medisiner som en behandling for noe, så hadde jeg påkrevd å få kontroll ofte.

Så situasjonen hørtes kanskje bare verre ut enn hva det var ved første inntrykk desverre Vil også si at resepsjonisten ringer inn til kontoret til legen min for bekrefte at jeg har rett på pillene, så det er kontrollert på den måten også.

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat