Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-11, 18:49   #9
Kozemor
Medlem

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Bergen
Kozemor er på en erverdig vei

Sv: Kjerringa mot strømmen?

Takk for svar alle sammen!!!
Når jeg gikk på grete roede skulle jeg ha et kaloriinntak på 1900kcal om dagen. Jeg hadde STORE problemer med det og klarte som regel ikke å ete mer enn 15-1600. 1900 mener jeg at jeg skal ha en basalforbrenning på 4-500 mer enn de 1900. altså 2300-2400kcal.

En typisk dagsmeny ja

frokost: 3 kokte egg, 120 gram bacon (i skiver med svor) og stekt i ca 25 gram EKTE MEIERI SMØR :P

Lunch: 3-4 nannahs knekkebrød med diverse pålegg (egg og røkelaks, philadelphia med skinke) Eller ostekjeks med diverse pålegg

Middag: I dag hadde vi spagetti og kjøttsaus til middag. Da pleier jeg å spise en salat med kjøttsaus på og masse ost. I dag hadde jeg 100 gram salat, 100 gram sjampinjong stekt i 20 gram smør, to gode auser med kjøttsaus og en god neve med ost.

I forrigårds stekte jeg ca 200 gram sjampinjong og 200 gram blomkål i 2 dl fløte og smør og hadde en boks picnic skinke i UTROLIG godt forresten! Spiste 2/3 til middag og hadde resten til lunch dagen etterpå med rester fra en grilla kylling i

Kvelds: I kveld skal jeg ete to kyllinglår, og 1 dl krem med en neve bringebær

Ellers så håper jeg ikke det har kommet frem av svaret mitt at det er lurt å slanke seg ved å ta for lite insulin. Det er rett og slett farlig!

Kozemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravagansa Svar med sitat